bilde

Ikke noe fullt hus, men det var jo både Prøysenmarsj og svær konsert i Brumunddal, dessverre. Desto mer skryt har jeg hørt fra tilstedeværende – vi får bare ta det til oss 😉

Jeg hadde i alle fall en god følelse under hele konserten – det falt mye på plass fra mandag til søndag…. Tone og Therese fortjener ekstra stjerne i boka for flotte solistinnslag – duetten var bedre på konserten enn på noen prøve etter min mening.

Anna synger jo alltid nydelig  – og har en sjelden evne til å veksle mellom solistoppgaver og ensemblesang som jeg ikke tror mange andre ville klart. Klemmer til Roger også, for kjempeinnsats som vanlig.

Det var dagens selvskryt (hehe) Skal legge ut programmet når jeg kommer hjem igjen, slik at vi har et minne om konserten.

Program:

Franz Schubert: Sactus fra Deutsche Messe

Michael Haydn: Missa sub titulo Sancti Leopoldi

kyrie, gloria, sanctus, agnus Dei, dona nobis

soli: Tone, Anna

Franz Schubert: An die Musik

Franz Schubert: Ständchen   solo: Anna

Felix Mendelssohn-Bartholdy: Lied ohne Worte  klaver: Roger

Felix Mendelssohn-Bartholdy: Sonntagsmorgen

Felix Mendelssohn-Bartholdy: Preludium og fuge i G-dur orgel: Roger

Felix Mendelssohn-Bartholdy: Tre motetter for kvinnekor og orgel

  • Veni Domine
  • Laudate Pueri – Beati omnes (tersett: Anna, Hilde, Inger Christine)
  • Dominica secunda post pascha  (kvartett: Tone, Mari B., Birka, Lisbeth. Duett: Tone, Therese, resitativ: alt, kor)
